Известие

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на колючалката на багажника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
    Колега, просто някой преди теб ги е развивал и за това е станало по този начин!
    Гайките отзад са като тези на броните, заварени за ламарината (най-просто обяснено)
    Не са заварени. Нитгайките се слагат като поп нитове. Ако не са стегнати добре се въртят.
    Относно винтовете. Може да стане коларски болт, ако му се изпили главата и му се направи нарез за отвертка за да се стегне.
    Аз действах нетрадиционно. Обърнах стола, пред компютъра, отдолу открих прекрасни винтове с широки плоски глави
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #17
      Добре де, така не може ли някой "доброжелател " лесно да ти развърти болтовете, да избута ключалката и да си хареса нещо от багажника? Според мен вариантите са 2 - при стругар за нови срезни болтове щото в БГ май не се продават или винт с имбус, отвертка....и вътре с гайка+контрагайка - тотално махане на нитгайките. Така и да напъвет нез контра отвътре няма да се развъртят.
      Алфа 156 1,8ТС 1998г

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
        Добре де, така не може ли някой "доброжелател " лесно да ти развърти болтовете, да избута ключалката и да си хареса нещо от багажника? Според мен вариантите са 2 - при стругар за нови срезни болтове щото в БГ май не се продават или винт с имбус, отвертка....и вътре с гайка+контрагайка - тотално махане на нитгайките. Така и да напъвет нез контра отвътре няма да се развъртят.
        Може, но това е бавно, рисковано и неефективно. Да счупиш стъклото и да дръпнеш ръчката е доста по- лесно. Не мисля, че някой ще си играе да развива винтове и да проверява под тапите дали има нарез за отвертка.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Така в крайна сметка какво направих: разпробих главите на болтовете с 2мм свредло после с 4мм и след това с екстрактор на винтове изкарах болтовете. С болтовете в ръка при стругар и от месинг направихме същите болтове за 15лв 4 броя. Сега си е като оригинално, но с месингови болтове (за да не ръждясват и клеясват) При скъсването останаха едни малки шиики които трябва да пилна леко, но с прав щлайф е за 2мин работа.
          Алфа 156 1,8ТС 1998г

          Comment

          Working...
          X